تقریبا خوندم همه درسارو. دلم گرفته چند روزه،
حمید میگه اگه میخوای بچه بیاریم،دیگه نباید درس بخونی، از فکر اونم دلم میگیره،نمیخوام،نمبتونم درسو رها کنم، حتی در مورد بچه هم مطمئن نیستم، فقط احساس خوبی دارم به اینکه ما ۳نفر بشیم. هرچند که دو نفر بودن و این آزادی رو هم دوسن دارم.
نمیدونم،تصمیم گرفتن سخته،
⁴آبان ۹۶...ما را در سایت ⁴آبان ۹۶ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 22:26
ما را در سایت ⁴آبان ۹۶ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 22:26
ما را در سایت ⁴آبان ۹۶ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 22:26